Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

recommented

Történik ez-az. Ezek-azok írnak róla. Én megint írok róla, róluk.

Friss topikok

  • mrbateman: @recommented: Nagyfiú vagy, menj el és váltsd ki magadnak! Arra van időd amire időt szánsz. pl:íro... (2014.09.01. 16:07) Nonszensz
  • nyelvőr: Szinte teljesen egyetértek a fentiekkel ( bár azért sok-sok nem Elza néni kollégát ismerek ). Amiv... (2009.11.28. 12:03) Lehet-e egy tanár ember?

Linkblog

Dugódíj II.

2014.10.30. 11:51 recommented

Most, hogy a méltányos és minden oldalról átgondolt internetadót idegen hatalmak és ellenzéki pártok által felbérelt szabotőrök megtorpedózni látszanak, nem árt, ha a költségvetés kiegészítése céljából új adónemeken kezdünk el gondolkodni. Ezért felkérjük a Miniszterelnökhség szakpolitikusait, hogy nyújtson javaslatokat új adók bevezetésére.

Nemzetgazdasági Misztérium



Mindenkinek nyilvánvaló, hogy télen-nyáron süt a nap, és ezzel valamit kezdeni kell. A napelemek és napkollektorok borzasztóan drágák, ráadásul még állami támogatás is igényelhető rájuk. Hogy ezeknek a forrásait a jövőben is biztosítani tudjuk, kivetjük a Fényadót, amelynek mértéke 12 FT/80 kandela. A pontos mérési lehetőségeken még gondolkodunk.
Mivel meg szeretnénk teremteni a kulturált fényhez jutás lehetőségét, megalapításra kerül a Nemzeti Fényellátó Kft., ahol a regisztrált kereskedők kedvezményesen vásárolhatnak fényt.

Kiegészítő javaslat 1: felső határ bevezetése indokolt, amire a javaslatunk 2500 Ft/család/hónap
Kiegészítő javaslat 2: a fényevőkre speciális rendelkezések vonatkoznak, az ő esetükben, amennyiben nem a Nemzeti Fényellátó Kft. üzleteiben vásárolnak, indokolt a népegészségügyi termékadó kivetése is
Kiegészítő javaslat 3: a fény nem keverendő össze a fény nevű itallal, természetesen jövedéki adó nem fizetendő utána


Tudomásunkra jutott, hogy felelőtlen fiatalok már a házasság előtt is nemi életet élnek, méghozzá a legtöbbször nem is gyereknemzés céljából. Amellett, hogy a KDNP frakció ezt erkölcsileg is elítéli, ez a gyakorlat alááshatja a jelenlegi stabil, megalapozott nyugdíjrendszert. Ezért bevezetésre kerül a Dugódíj II. Az elnevezés Tarlós István főpolgármester úrtól származik, hiszen - mint felszólalásában kifejtette - itt is külső behatolás történik, csak éppen nem a főváros testébe.

Kiegészítő javaslat: javasoljuk kedvezményes bérletek bevezetését. Felmérésünk szerint 30 év alatt a korlátlan felhasználású napijegy, 30 év fölött a 6 alkalmas havi bérlet lehet a népszerűbb


Lázár Jánus úr, a Miniszterelnökséget vezető miniszter javaslatára a jövő hét keddi bizottsági ülésen egyeztetünk a bevezetendő Gyalogadóról. A megalapozott hatástanulmányok szerint (és drágák is voltak! Péter, szóljatok le a Feriéknek, hogy legközelebb egy oldalt hozzanak ki másfélmillió alatt!) egy átlagos edzettségi állapotú gyalogos mérsékelt fizikai aktivitás mellett több széndioxidot bocsát ki, mint egy euro 6-os motor. Az egyre fokozódó levegőszennyezés (baszki Péter, mondd meg a Feriéknek, hogy le ne írják még egyszer a pollúció szót, folyton szótáraznunk kell!) miatt indokolt, hogy mérsékeljük a gyalogosforgalmat a főváros központi részein. A gyalogadó mértékéről szakmai vitát fogunk lefolytatni, ennek becsült értéke 176 cm-es magasság alatt 30 fillér/lépés lesz, 176 cm-es magasság fölött 35 fillér/lépés.

Kiegészítő javaslat 1: A miniszter úr külön kiegészítő javaslata alapján előkészítjük a lehetőségét egy új luxusautó-támogatási rendszernek, melynek keretében az összes vezető kormánytisztviselő pályázhat 90%-os vissza nem térítendő állami támogatásra, amennyiben 20000000 forint feletti árú gépkocsit vásárol. Ezzel számításaink szerint évi több mint 280 millió forintos megtakarítás érhető el, amit a közmunkások fizetésének egyszeri, 500 forintos kiegészítésére használnánk fel


Tudomásunkra jutott, hogy sokan panaszkodnak az állami ügyintézés lassúságára és átláthatatlanságára. Szakértőink szerint ez annak köszönhető, hogy sokan felesleges látogatják a hivatalokat, nyilvánvalóan az egyébként hibátlanul működő rendszer megbénításának céljával. Hogy az ügyintézés sebességét növeljük és kiszűrjük a felesleges ügyfeleket, bevezetjük a Várakozási adót. Ennek mértéke 20 Ft/perc/ügyfélablak, felső határ nincs, hiszen mindenkinek lehetősége van azonnal hazamenni, ezzel csökkentve az intézmények felesleges terhelését. 

Kiegészítő javaslat: nincs, ez így tökéletes


Mivel egyre gyakoribbak a közrendet súlyosan veszélyeztető tüntetések, álláspontunk szerint elkerülhetetlen a Gyülekezési adó kivetése. Ez minden bejelentett tüntetésre vonatkozik, ahol legalább két állampolgár gyülekezni kezd. Az adó mértéke 10 Ft/fő/perc, és a gyülekezés megkezdésétől mindaddig számlálandó, míg a rendőrség hivatalosan befejezettnek nem nyilvánítja a tüntetést. Mindez természetesen nem befolyásolja a gyülekezési szabadságot, hiszen gyülekezni továbbra is szabad.

Kiegészítő javaslat 1: a Gyülekezési adót nem kell megfizetni abban az esetben, amennyiben a tüntetés békemenetnek minősül. A békemenet kritériumait a május havi, legújabb Alaptörvény fogja tartalmazni


A Nemzeti Együttműködés Rendszerének (röviden: N.E.R.) alapvető eleme lesz az Árbevételi Nemzeti Univerzális Szolgáltatói adó (röviden: Á.N.U.SZ. adó). Mivel Magyarország költségvetésének mindenkor stabilnak és kiszámíthatónak kell lennie, elvárható az országban élő összes szolgáltatótól, hogy lehetőségei szerint segítse az ország működését. Az Á.N.U.SZ., mint azt neve is mutatja, mélyreható, bevétel alapú adó, minden érintettnek az éves nettó árbevétele 23,7%-ával kell kifejeznie szolidaritását a magyar állam felé. Az adó évi két részletben, előlegként fizetendő be, az előlegszámítás alapja a megelőző adóév nettó árbevételének négyszerese (hogy kiszűrjük az adóelkerülőket). Szolgáltatónak minősül minden olyan természetes vagy jogi személy, amely szolgáltatást nyújt, nagy- vagy kiskereskedelemmel foglalkozik, alapítványi, egyesületi vagy őstermelői tevékenységet végez. Amennyiben az adott jogi vagy magányszemélynek a megelőző adóévben árbevételt képző tevékenysége nem volt, akkor a fizetendő adó mértékét a NAV illetékes főosztálya fogja megállapítani statisztikai és vagyoni alapon. Az adó zökkenőmentes bevezetéséhez szükséges, hogy az összes adóalany éves vagyonnyilatkozatot adjon le az éves bevallással egyidejűleg. 

Kiegészítő javaslat 1: mivel demokráciánk alapköve az ország kormányzata, a politikai zsarolhatóság megszüntetésének értelmében a kormányzó parlamenti pártok képviselői és az általuk kijelölt jogi és magánszemélyek mentesülnek az adó befizetése és a vagyonnyilatkozat benyújtása alól 


Kérjük javaslataink szíves figyelembevételét!

Miniszterelnökhség
Lázár Jánus s.k.

Szólj hozzá!

Címkék: politika szex demokrácia adó gyülekezési jog gyülekezés dugódíj ánusz Tüntetés Kormány NER Internetadó fényadó Miniszter gyülekezési adó

A bejegyzés trackback címe:

https://recommented.blog.hu/api/trackback/id/tr856846423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása